Adapteo Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälässä tarkoitettu liputusilmoitus

Adapteo Oyj Pörssitiedote 7.10.2019 klo 12.10 CEST

Adapteo Oyj (”Yhtiö”) on 4.10.2019 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen ilmoituksen Nordea Funds Oy:ta.

Ilmoituksen mukaan Nordea Funds Oy:n omistusosuus Yhtiön osakkeista ja äänistä on 3.10.2019 noussut yli 5 prosentin rajan. Nordea Funds Oy:llä on yhteensä 2 252 493 osaketta ja 2 299 240 ääntä, mikä vastaa 5,04108 prosenttia Adapteon osakkeista ja 5,14570 prosenttia äänistä.

Adapteolla on yhteensä 44 682 697 osaketta, joista kukin osake tuottaa yhden (1) äänen.

Nordea Funds Oy:n osuus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä (A)% osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta (B)Yhteenlaskettu %-osuus (A+B)Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen5,04108% osakkeista,5,14570% äänistä0,005,04108% osakkeista,5,14570% äänistä44,682,697
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu)---

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänioikeudet:

Osakesarja/osakelajiOsakkeidenja ääni-oikeuksienlukumääräOsakkeidenja ääni-oikeuksienlukumääräOsakkeidenja ääni-oikeuksien%-osuusOsakkeidenja ääni-oikeuksien%-osuus
ISIN-koodi (jos mahdollista)Suora(AML 9:5)Välillinen(AML 9:6 ja 9:7)Suora(AML 9:5)Välillinen(AML 9:6 ja 9:7)
FI40003838982 252 493 osakkeista,2 299 240 äänistä-5,04108% osakkeista,5,14570% äänistä-
A YHTEENSÄ2 252 493 osakkeista,2 299 240 äänistä5,04108% osakkeista,5,14570% äänistä

B: AML:n 9 luvun 6 a §:ssä tarkoitetut rahoitusvälineet:

Rahoitus-välineenluonneEräpäiväToteutusaikaToimitustapa(osakeomistus/nettoarvon tilitys)Osakkeidenja ääni-oikeuksienlukumääräOsakkeidenja ääni-oikeuksien%-osuus
B YHTEENSÄ

Koko määräysvaltaketju (ylintä määräysvaltaa käyttävästä luonnollisesta henkilöstä tai oikeushenkilöstä alkaen), jonka kautta osakkeita, äänioikeuksia tai rahoitusvälineitä hallitaan:

Nimi%-osuus osakkeista ja äänistä%-osuus osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kauttaOsakkeet, äänet ja rahoitusvälineet yhteensä
Nordea Funds OY5,14570% äänistä-5,14570% äänistä
Nordea Invest Nordic Small Cap0,00224% äänistä-0,00224% äänistä
Nordea Invest Nordic Stars0,10238% äänistä-0,10238% äänistä

Download files

Timo Pirskanen, talousjohtaja, +358 50 3154320, timo.pirskanen@adapteo.com

Adapteo on johtava pohjoiseurooppalainen siirtokelpoisten tilaratkaisujen tarjoaja. Toimimme Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Adapteo on uusi brändi, jolla on yli 30 vuoden kokemus ja joka syntyi Nordic Modular Groupin yritysoston sekä Cramon jakautumisen kautta. Tarjoamme korkealuokkaisia siirtokelpoisia tilaratkaisuja sekä väliaikaisiin että pysyviin tarpeisiin kouluihin, päiväkoteihin, toimistoihin, asumiseen ja tapahtumiin. Adapteon pro forma -liikevaihto vuonna 2018 oli 221 miljoonaa euroa. Pro forma -liikevaihto sisältää Cramo Oyj:n siirtokelpoiset tilat -liiketoiminnan ja ostetun Nordic Modular Groupin liikevaihdon koko vuodelta.

Muuttuva yhteiskunta tarvitsee mukautuvaa tilaa. Me Adapteolla varmistamme, että kaikilla on oikeanlaista tilaa, jotta ihmiset voivat kasvaa ja yhteisöt kehittyä. Luomme joustavia siirtokelpoisia tiloja, jotka ovat hyväksi sekä maapallolle että tulevaisuudelle. Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa.

Space to grow