Adapteo Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälässä tarkoitettu liputusilmoitus

Adapteo Oyj Pörssitiedote 7.10.2019 klo 12.10 CEST

Adapteo Oyj (”Yhtiö”) on 4.10.2019 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen ilmoituksen Nordea Funds Oy:ta.

Ilmoituksen mukaan Nordea Funds Oy:n omistusosuus Yhtiön osakkeista ja äänistä on 3.10.2019 noussut yli 5 prosentin rajan. Nordea Funds Oy:llä on yhteensä 2 252 493 osaketta ja 2 299 240 ääntä, mikä vastaa 5,04108 prosenttia Adapteon osakkeista ja 5,14570 prosenttia äänistä.

Adapteolla on yhteensä 44 682 697 osaketta, joista kukin osake tuottaa yhden (1) äänen.

Nordea Funds Oy:n osuus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä (A)% osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta (B)Yhteenlaskettu %-osuus (A+B)Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen5,04108% osakkeista,5,14570% äänistä0,005,04108% osakkeista,5,14570% äänistä44,682,697
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu)---

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänioikeudet:

Osakesarja/osakelajiOsakkeidenja ääni-oikeuksienlukumääräOsakkeidenja ääni-oikeuksienlukumääräOsakkeidenja ääni-oikeuksien%-osuusOsakkeidenja ääni-oikeuksien%-osuus
ISIN-koodi (jos mahdollista)Suora(AML 9:5)Välillinen(AML 9:6 ja 9:7)Suora(AML 9:5)Välillinen(AML 9:6 ja 9:7)
FI40003838982 252 493 osakkeista,2 299 240 äänistä-5,04108% osakkeista,5,14570% äänistä-
A YHTEENSÄ2 252 493 osakkeista,2 299 240 äänistä5,04108% osakkeista,5,14570% äänistä

B: AML:n 9 luvun 6 a §:ssä tarkoitetut rahoitusvälineet:

Rahoitus-välineenluonneEräpäiväToteutusaikaToimitustapa(osakeomistus/nettoarvon tilitys)Osakkeidenja ääni-oikeuksienlukumääräOsakkeidenja ääni-oikeuksien%-osuus