Adapteo Oyj: Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälässä tarkoitettu liputusilmoitus

Adapteo Oyj Pörssitiedote 9.10.2019 klo 10.30 CEST

Adapteo Oyj (”Yhtiö”) on 8.10.2019 vastaanottanut arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 pykälän mukaisen ilmoituksen Sterling Strategic Value Fund S.A., SICAV-RAIF:ta.

Ilmoituksen mukaan Sterling Strategic Value Fund S.A., SICAV-RAIF:n omistusosuus Yhtiön osakkeista ja äänistä on 7.10.2019 noussut yli 5 prosentin rajan. Sterling Strategic Value Fund S.A., SICAV-RAIF:lla on yhteensä 2 240 752 osaketta, mikä vastaa 5,0148 prosenttia Adapteon osakkeista ja äänistä.

Adapteolla on yhteensä 44 682 697 osaketta, joista kukin osake tuottaa yhden (1) äänen.

Sterling Strategic Value Fund S.A., SICAV-RAIF:n osuus ilmoituksen mukaan:

% osakkeista ja äänistä (A) % osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta (B) Yhteenlaskettu %-osuus (A+B) Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen 5,0148 0,00 5,0148 44,682,697
Edellisessä liputusilmoituksessa ilmoitettu osuus (jos liputettu) - - -

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänioikeudet:

Osakesarja/ osakelaji Osakkeiden ja ääni- oikeuksien lukumäärä Osakkeiden ja ääni- oikeuksien lukumäärä Osakkeiden ja ääni- oikeuksien %-osuus Osakkeiden ja ääni- oikeuksien %-osuus
ISIN-koodi (jos mahdollista) Suora (AML 9:5) Välillinen (AML 9:6 ja 9:7) Suora (AML 9:5) Välillinen (AML 9:6 ja 9:7)
FI4000383898 2 240 752 - 5,0148 -
A YHTEENSÄ 2 240 752   5,0148

B: AML:n 9 luvun 6 a §:ssä tarkoitetut rahoitusvälineet:

Rahoitus- välineen luonne Eräpäivä Toteutusaika Toimitustapa (osakeomistus/ nettoarvon tilitys) Osakkeiden ja ääni- oikeuksien lukumäärä Osakkeiden ja ääni- oikeuksien %-osuus