Muutos Adapteo Oyj:n osakkeenomistajien nimitystoimikunnan kokoonpanossa

Adapteo Oyj Pörssitiedote 3.12.2019 klo 16.20 CET

Adapteo Oyj (“Adapteo”) tiedotti Adapteon osakkeenomistajien nimitystoimikunnan (“Nimitystoimikunta”) kokoonpanosta 29.10.2019. Nordea Funds on ilmoittanut, että sen edustajana Adapteon Nimitystoimikunnassa toimii 3.12.2019 alkaen Jan Särlvik, joka korvaa Nordea Fundsin edustajana aiemmin toimineen Marie Karlssonin. Nimitystoimikunnan muut jäsenet ovat Fredrik Åtting, EQT Fund Management S.à r.l.:n nimittämänä, Giulia Nobili, Sterling Strategic Value Fund S.A., SICAV-RAIF:n nimittämänä ja Adapteon hallituksen puheenjohtaja Peter Nilsson. Fredrik Åtting toimii Nimitystoimikunnan puheenjohtajana.

Lisätietoja Nimitystoimikunnasta on saatavilla Adapteon verkkosivustolla osoitteessa https://www.adapteogroup.com/fi/hallinnointi/osakkeenomistajien-nimitystoimikunta/.

Download files

Lisätietoja antaa:

Niklas Alm, vt sijoittajasuhdejohtaja, +46 708244088, niklas.alm@adapteo.com

Adapteo on johtava pohjoiseurooppalainen siirtokelpoisten tilaratkaisujen tarjoaja. Toimimme Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Adapteo on uusi brändi, jolla on yli 30 vuoden kokemus ja joka syntyi Nordic Modular Groupin yritysoston sekä Cramon jakautumisen kautta. Tarjoamme korkealuokkaisia siirtokelpoisia tilaratkaisuja sekä väliaikaisiin että pysyviin tarpeisiin kouluihin, päiväkoteihin, toimistoihin, asumiseen ja tapahtumiin. Adapteon pro forma -liikevaihto vuonna 2018 oli 221 miljoonaa euroa. Pro forma -liikevaihto sisältää Cramo Oyj:n siirtokelpoiset tilat -liiketoiminnan ja ostetun Nordic Modular Groupin liikevaihdon koko vuodelta.

Muuttuva yhteiskunta tarvitsee mukautuvaa tilaa. Me Adapteolla varmistamme, että kaikilla on oikeanlaista tilaa, jotta ihmiset voivat kasvaa ja yhteisöt kehittyä. Luomme joustavia siirtokelpoisia tiloja, jotka ovat hyväksi sekä maapallolle että tulevaisuudelle. Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa.

Space to grow