Muutos Adapteon konsernin johtoryhmässä: Magnus Tinglöf nimitetty Permanent Space -liiketoiminta-alueen johtajaksi

Adapteo Oyj Pörssitiedote 5.7.2019 klo 12:10 CEST

Adapteo Oyj:n (“Adapteo”) hallitus on nimittänyt Magnus Tinglöfin Permanent Space -liiketoiminta-alueen johtajaksi ja Adapteon konsernin johtoryhmän jäseneksi. Tinglöf on myös nimitetty Adapteon konserniyhtiön Flexator AB:n toimitusjohtajaksi.

Tinglöf toimii tällä hetkellä Elitfönster Industrin ja Etrifönster AB:n toimitusjohtajana sekä SSC Skellefteå AB:n ja SSC Skellefteå Snickericentral Ekonomisk föreningin hallituksen jäsenenä. Hän toimi aiemmin Elitfönster På Plats AB:n toimitusjohtajana. Lisäksi hän on toiminut useissa eri tehtävissä Telesteps AB:lla ja Cloetta AB:lla.

Tinglöf aloittaa tehtävässään vuoden 2019 neljännen vuosineljänneksen aikana. Björn Kölerud jatkaa toistaiseksi Permanent Space ‑liiketoiminta-alueen väliaikaisena johtajana, Flexator AB:n väliaikaisena toimitusjohtajana ja Adapteon konsernin johtoryhmän jäsenenä.

“Olen erittäin iloinen voidessani toivottaa Magnus Tinglöfin tervetulleeksi Adapteon tiimiin, ja olen vakuuttunut, että Magnuksen vahva kaupallinen ajattelutapa ja tausta liiketoiminnan kehittämisessä ja parantamisessa Adapteon liiketoimintaan läheisesti liittyvillä toimialoilla osoittautuvat merkittäväksi eduksi Adapteon Permanent Space ‑liiketoiminta-alueen kehittämisessä ja kasvussa” kommentoi Adapteon toimitusjohtaja Philip Isell Lind af Hageby.