Adapteo aloittaa omien osakkeiden osto-ohjelman

Adapteo Oyj Pörssitiedote 26.05.2020 klo 16:00 CEST

Adapteon halitus on päättänyt käyttää varsinaisen yhtiökokouksen myöntämää valtuutusta hankkia omia osakkeita.

Omien osakkeiden osto aloitetaan aikaisintaan 27.5.2020 ja lopetetaan viimeistään 15.6.2020. Omia osakkeita hankitaan korkeintaan 51 000 kappaletta, mikä vastaa noin 0,1 % osakkeista ja äänistä.

Osakkeita hankitaan käytettäväksi yhtiön osakeperusteisten kannustinjärjestelmien toteuttamiseen. Osakkeet hankitaan Nasdaq Tukholman järjestämässä julkisessa kaupankäynnissä hankintahetken markkinahintaan.

Yhtiöllä ei ole hallussaan tällä hetkellä omia osakkeita.

Download files

Erik Skånsberg, talousjohtaja, +46 70 264 70 35, erik.skansberg@adapteo.com

Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa ja se toimii Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Vuonna 2019 Adapteon liikevaihto oli 216 miljoonaa euroa.