Adapteo julkistaa hallituksen esittämän palkitsemispolitiikan

Adapteo Oyj Pörssitiedote 1.04.2020 klo 15.30 CEST

Hallituksen varsinaiselle yhtiökokoukselle 2020 esittämä palkitsemispolitiikka on nyt nähtävillä yhtiön verkkosivuilla www.adapteogroup.com/fi/.

Adapteon varsinainen yhtiökokous pidetään torstaina 23. huhtikuuta 2020 klo 13.00 EET Helsingissä.

Download files

Erik Skånsberg, talousjohtaja, +46 70 264 70 35, erik.skansberg@adapteo.com
Niklas Alm, sijoittajasuhdejohtaja, +46 708 24 40 88, niklas.alm@adapteo.com

Adapteo on johtava pohjoiseurooppalainen siirtokelpoisten tilaratkaisujen tarjoaja. Toimimme Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Adapteo on uusi brändi, jolla on yli 30 vuoden kokemus ja joka syntyi Nordic Modular Groupin yritysoston sekä Cramon jakautumisen kautta. Tarjoamme korkealuokkaisia siirtokelpoisia tilaratkaisuja sekä väliaikaisiin että pysyviin tarpeisiin kouluihin, päiväkoteihin, toimistoihin, asumiseen ja tapahtumiin. Adapteon liikevaihto vuonna 2019 oli 216 miljoonaa euroa.

Muuttuva yhteiskunta tarvitsee mukautuvaa tilaa. Me Adapteolla varmistamme, että kaikilla on oikeanlaista tilaa, jotta ihmiset voivat kasvaa ja yhteisöt kehittyä. Luomme joustavia siirtokelpoisia tiloja, jotka ovat hyväksi sekä maapallolle että tulevaisuudelle. Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa.

Space to grow