Adapteo toimittaa väliaikaisia sairaalarakennuksia Tanskassa

Adapteo Oyj Lehdistötiedote 23.3.2020 klo 12.00 CET

Maailmanlaajuinen pandemia COVID-19 aiheuttaa kovaa painetta pohjoismaisille sairaaloille. Adapteo on toimittanut useita väliaikaisia ​​mukautuvia tilaratkaisuja Tanskan alueellisille sairaaloille. Rakennuksia käytetään potilaiden COVID-19-testauksiin, sekä hallinto- ja lääkintähenkilökunnan majoitustiloina.

- Teemme kaiken voitavamme, jotta voimme käsitellä tätä vakavaa tilannetta parhaalla mahdollisella tavalla työntekijämme, asiakkaamme ja yhteiskunta huomioon ottaen. Olemme tunnustettu kumppani sosiaalisen hyvinvoinnin kehittämisessä ja tunnemme olevamme vastuussa auttaa ja myötävaikuttaa tässä poikkeuksellisessa tilanteessa, jossa suuri määrä potilaita tarvitsee lääketieteellistä hoitoa, sanoo Adapteo-konsernin toimitusjohtaja Philip Isell Lind af Hageby.

Muutaman viime päivän aikana Adapteon mukautuvia tiloja on toimitettu alueellisille sairaaloille Randersiin, Køgeen, Roskildeen ja Aabenraahan. Randersin aluesairaalasta Adapteo sai toimeksiannon kello 14.00 ja rakennus saatiin toimitettua jo samana päivänä klo 20.00.

- Meille merkitsee paljon sekä yrityksenä, että Adapteolla työskentelevinä yksityishenkilöinä, että pystymme toimittamaan mukautuvia tilaratkaisuja, joissa lääkintähenkilökunta voi hoitaa sairaita potilaita hyvässä työympäristössä, sanoo Tanskan Adapteon toimitusjohtaja Mads Blom.

Download files

Lisätietoja antaa:

Hanna Wennberg, SVP Marketing & Communication, +46 76 256 10 62, hanna.wennberg@adapteo.com

Adapteo on johtava pohjoiseurooppalainen siirtokelpoisten tilaratkaisujen tarjoaja. Toimimme Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Adapteo on uusi brändi, jolla on yli 30 vuoden kokemus ja joka syntyi Nordic Modular Groupin yritysoston sekä Cramon jakautumisen kautta. Tarjoamme korkealuokkaisia siirtokelpoisia tilaratkaisuja sekä väliaikaisiin että pysyviin tarpeisiin kouluihin, päiväkoteihin, toimistoihin, asumiseen ja tapahtumiin. Adapteon liikevaihto vuonna 2019 oli 216 miljoonaa euroa.

Muuttuva yhteiskunta tarvitsee mukautuvaa tilaa. Me Adapteolla varmistamme, että kaikilla on oikeanlaista tilaa, jotta ihmiset voivat kasvaa ja yhteisöt kehittyä. Luomme joustavia siirtokelpoisia tiloja, jotka ovat hyväksi sekä maapallolle että tulevaisuudelle. Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa.

Space to grow