Muutos Adapteon omien osakkeiden määrässä

Adapteo Oyj Pörssitiedote 12.06.2020 klo 8:50 CEST

Adapteo Oyj on luovuttanut vastikkeetta yhteensä 663 yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta henkilöstön osakesäästöohjelmassa, joka käynnistettiin Cramo Oyj-konsernin työntekijöille vuonna 2016. Ohjelman keskeiset ehdot ja jakautumisen vaikutukset ohjelmaan on kuvattu tarkemmin 4.6.2019 julkaistussa jakautumisesitteessä.

Osakkeiden luovuttaminen suunnatulla maksuttomalla osakeannilla perustuu varsinaisen yhtiökokouksen 23.4.2020 hallitukselle antamaan valtuutukseen.

11.6.2020 tapahtuvan luovutuksen jälkeen yhtiön hallussa on 50 337 omaa osaketta.

Lataa liitetiedostot

Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa ja se toimii Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Vuonna 2019 Adapteon liikevaihto oli 216 miljoonaa euroa.

Erik Skånsberg, talousjohtaja, +46 70 264 70 35, erik.skansberg@adapteo.com