Adapteo Group: Tietomurto

Adapteo Oyj lehdistötiedote 5.9.2021 klo 20:00 CEST

Adapteo on ollut perjantaina 3.9.2021 kolmannen osapuolen tietomurron kohteena, joka vaikuttaa yhtiön palvelimiin ja liiketoiminnan ydinsovelluksiin. Tietomurron laajuus ei ole vielä selvillä.

Adapteo tutkii ulkopuolisen kyberturva-asiantuntijan kanssa mitkä tiedot ovat olleet tietomurron kohteena, ja mihin toimenpiteisiin tietojen suojaamiseksi ja lisävahingon estämiseksi on ryhdyttävä.

Adapteo on ilmoittanut mahdollisen tietoturvaloukkauksen tietosuojalakien mukaisesti. Tietomurrosta on lisäksi raportoitu Ruotsin poliisille.

Lataa liitetiedostot

Lisätietoja antaa:

Mediasuhteet, +46-73 841 81 02, media.relations@adapteo.com

Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa ja se toimii Ruotsissa, Suomessa, Norjassa,  Tanskassa, Saksassa ja Alankomaissa. Vuonna 2020 Adapteon liikevaihto oli 231 miljoonaa euroa.