Adapteo Oyj - Johdon liiketoimet - Edblad

Viitenumero: 549300PDEX0KMLMDNZ32_20210302211815_2

____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2021-02-26
Kauppapaikka: NASDAQ STOCKHOLM AB (XSTO)
Instrumenttityyppi: OSAKE
ISIN: FI4000383898
Liiketoimen luonne: HANKINTA

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot
(1): Volyymi: 3 264 Yksikköhinta: 92,12 SEK

Liiketoimien yhdistetyt tiedot
(1): Volyymi: 3 264 Keskihinta: 92,12 SEK

Lataa liitetiedostot

Erik Skånsberg, talousjohtaja, +46 70 264 70 35, erik.skansberg@adapteo.com

Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa ja se toimii Ruotsissa, Suomessa, Norjassa,  Tanskassa, Saksassa ja Alankomaissa. Vuonna 2020 Adapteon liikevaihto oli 231 miljoonaa euroa.