Adapteo Plc - Johdon liiketoimet – Peter Nilsson

Viitenumero: 549300PDEXOKMLMDNZ32_20210220132829_10

____________________________________________

Liiketoimen päivämäärä: 2021-02-19

Kauppapaikka: NASDAQ STOCKHOLM AB (XSTO)

Instrumenttityyppi: OSAKE

ISIN: F14000383898

Liiketoimen luonne: HANKINTA

Liiketoimien yksityiskohtaiset tiedot

(1): Volyymi: 12 000 Yksikköhinta: 89,7372 SEK

Liiketoimien yhdistetyt tiedot

(1): Volyymi: 12 000 Keskihinta: 89,7372 SEK

Lataa liitetiedostot

Erik Skånsberg, talousjohtaja, +46 70 264 70 35, erik.skansberg@adapteo.com

Adapteo on listattu Nasdaq Tukholmassa ja se toimii Ruotsissa, Suomessa, Norjassa,  Tanskassa, Saksassa ja Alankomaissa. Vuonna 2020 Adapteon liikevaihto oli 231 miljoonaa euroa.