Kaupankäynti Adapteo Oyj:n osakkeilla Nasdaq Stockholm AB:n päämarkkinalla alkaa tänään

· Regulatory information

Adapteo Oyj Pörssitiedote 1.7.2019 klo 08:30 CEST

Kaupankäynti Adapteo Oyj:n (”Adapteo”) osakkeilla Nasdaq Stockholm AB:n päämarkkinalla alkaa tänään 1.7.2019. Adapteon osakkeiden kaupankäyntitunnus on ADAPT.

Cramo Oyj:n (”Cramo”) ylimääräinen yhtiökokous päätti 17.6.2019, että Cramo jakautuu osittaisjakautumisella (”Jakautuminen”) siten, että kaikki Cramon Siirtokelpoiset tilat -liiketoimintaan liittyvät varat, velat ja vastuut siirtyvät selvitysmenettelyttä Adapteolle. Jakautumisen täytäntöönpano rekisteröitiin kaupparekisteriin 30.6.2019.

Cramon osakkeenomistajat saivat Jakautumisen täytäntöönpanon yhteydessä jakautumisvastikkeena yhden (1) Adapteon osakkeen jokaista omistamaansa Cramon osaketta kohden. Kaupankäynnin kohteeksi otettavien Adapteon osakkeiden lukumäärä on kaupankäynnin alkaessa 44 682 697 kappaletta.