Muutos Adapteo-konsernin johtoryhmässä: Jan Isgård nimitetty Permanent Space -liiketoiminta-alueen väliaikaiseksi johtajaksi

· Regulatory information

Adapteo Oyj Pörssitiedote 29.8.2019, klo 11.00 CEST

Jan Isgård, Adapteo-konsernin nykyinen tuotehallintajohtaja, on nimitetty Permanent Space -liiketoiminta-alueen väliaikaiseksi johtajaksi ja konsernin johtoryhmän väliaikaiseksi jäseneksi. Isgård aloittaa tehtävässään 2.9.2019 ja jatkaa tehtävässä siihen asti, kunnes Magnus Tinglöf aloittaa Permanent Space -liiketoiminta-alueen johtajana 16.12.2019, jonka jälkeen Isgård palaa tehtäväänsä tuotehallintajohtajana.

Permanent Space -liiketoiminta-alueen nykyinen väliaikainen johtaja ja Flexator AB:n väliaikainen toimitusjohtaja Björn Kölerud jättää tehtävänsä 2.9.2019.

”Haluan kiittää Björniä hänen panoksestaan Adapteo-konsernin hyväksi. Hän on tehnyt vahvan työn luodessaan perustan Permanent Space -liiketoiminta-alueelle ja toivotan hänelle kaikkea hyvää tulevaisuudessa. Samalla haluan myös toivottaa Jan Isgårdin tervetulleeksi Adapteo-konsernin johtoryhmään Permanent Space -liiketoiminta-alueen väliaikaisena johtajana. Uskon vakaasti, että hänen vankka kokemuksensa Siirtokelpoiset tilat -liiketoiminnasta sekä asiantuntemuksensa Permanent Space -liiketoiminta-alueesta osoittautuvat erittäin hyödyllisiksi tulevan syksyn aikana”, sanoo Adapteon toimitusjohtaja Philip Isell Lind af Hageby.